Moduł składa się z dwóch segmentów, zakończonych standardowymi profilami LL500. Tor szlakowy został ułożony na łuku o kącie 30 stopni. Rozjazd prowadzący na bocznicę, to produkt firmy Tillig (EW5).
![](https://pmmh0.pl/wp-content/uploads/2023/12/Ladownia-szlakowa-2.jpg)
Tor boczny jest zabezpieczony wykolejnicą, wykonaną z blaszki fototrawionej. Zarówno rozjazd jak i wykolejnica są napędzane siłownikami od centralnego zamka samochodowego. Sterowanie odbywa się przełącznikami umieszczonymi z obu stron segmentu.
![](https://pmmh0.pl/wp-content/uploads/2023/12/Ladownia-szlakowa-13.jpg)
![](https://pmmh0.pl/wp-content/uploads/2023/12/Ladownia-szlakowa-5.jpg)
![](https://pmmh0.pl/wp-content/uploads/2023/12/Ladownia-szlakowa-8.jpg)
Do bocznicy przynależy plac ładowni wyposażony w rampę boczną, budynek schroniska dla pracowników bocznicy, toaletę oraz wagę samochodową.
![](https://pmmh0.pl/wp-content/uploads/2023/12/Ladownia-szlakowa-9.jpg)
![](https://pmmh0.pl/wp-content/uploads/2023/12/Ladownia-szlakowa-11.jpg)
![](https://pmmh0.pl/wp-content/uploads/2023/12/Ladownia-szlakowa-3.jpg)
W celu kontroli skrajni wysyłanych na szlak wagonów, nad torem bocznicowym został zainstalowany samodzielnie wykonany skrajnik. Plac ładowni, latarnie przy Zw, Wk i rampie zostały oświetlone.
![](https://pmmh0.pl/wp-content/uploads/2023/12/Ladownia-szlakowa-1.jpg)
![](https://pmmh0.pl/wp-content/uploads/2023/12/Ladownia-szlakowa-10.jpg)
![](https://pmmh0.pl/wp-content/uploads/2023/12/Ladownia-szlakowa-7.jpg)
![](https://pmmh0.pl/wp-content/uploads/2023/12/Ladownia-szlakowa-6.jpg)
![](https://pmmh0.pl/wp-content/uploads/2023/12/Ladownia-szlakowa-4.jpg)
![](https://pmmh0.pl/wp-content/uploads/2023/12/Ladownia-szlakowa-12.jpg)